Esposizione di u Vietnam

U 10 d'aprile, a nostra sucietà hè andata in Vietnam per participà à l'esposizione, mostrendu i prudutti principali di a nostra sucietà: tessuto di tasca, Tessili medichi, tessuti di travagliu, è hà datu à i clienti una mostra dettagliata di i prudutti è a forza di a cumpagnia.

Hebei Ruimian Textile Co., Ltd hè una impresa tessile privata, chì hè un fabricatore prufessiunale di tessili di coghju, di u tessulu di u forru è di u tessulu di caccià. A cumpagnia hè tissutu, murendu, importa è exporta cummerciale in una, avemu equipaggiu di produzzione domestica, internaziunale avanzata; A maiò parte di i prudutti sò exportati à i Stati Uniti, u Giappone, l'Europa, a Corea, l'Australia, l'Asia Sud-Asiatica, u Mediu Oriente è altri paesi è regioni.

A nostra sucità furnisce tutti i tipi di tessuti grigi, tessuti bagnati, tessuti tinti è stampati, risponde à i bisogni di i clienti di tessuti funzionali speciali, cum'è antistatici, impermeabili, impermeabili è cusì.

Dapoi a fundazione di a sucità dapoi u 1995, a nostra sucetà riceve un altu elogiu di l’utilizatore per primura qualità è sistema di gestione di prefettu. Oghje l'impiegati in Ruimian seguitanu a pulitica di '' intraprendente unità rigurosa realista '', continuanu à innovà, pigliate a tecnulugia cum'è u core, qualità cum'è a vita, i clienti cum'è Diu, è si dedicanu à furniscia voi cù l'alta qualità, difettu zero. prudutti più preziosi di Poly-Cotton.

NES2


U tempu di creazione: Ghjul-06-2020